Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΟΥ

Επιτέλους τα κατάφερε ο Ρούλης και έπεισε τον νέο διευθύνοντα σύμβουλο για τις ικανότητές του.

Τον προηγούμενο τον «έγλειφε» για να τον πείσει και δεν τα κατάφερε.

Βέβαια από τον τέως ζητούσε να αναλάβει χρέη διευθυντή.

Από τον σημερινό δεν ξέρω τι ζήτησε αλλά τελικά του αναγνωρίστηκε το ταλέντο στο να πουλάει και τον έκανε πωλητή.

Είναι κάτι που ξέρει καλά να κάνει……..

Τόσα χρόνια πουλάει……… τρέλλα.

Όμως ο ακαμάτης, τώρα που έδεσε τον γαϊδαρό του, σταμάτησε ακόμα και αυτό από τη στιγμή που έγινε πωλητής.

Η επιλογή του έγινε αξιοκρατικά, (επειδή είναι ο ΘΕΣΜΟΣ).

Μεθοδικά μας δούλευε και πατώντας στις πλάτες μας κοίταξε την πάρτη του.

Μας δουλεύει κανονικά, ξυπνήστε Συνάδελφοι όσο είναι καιρός.

Το ίδιο ακριβώς έκανε και η Νίτσα, χρησιμοποίησε την θέση της στο προεδρείο για να αναλάβει χρέη προϊσταμένης στην τιμολόγηση.

Έκανε και τον κολλητό της, το γνωστό «νεκροθάφτη των Ταχυμεταφορών» Διευθυντή.

Με τι προσόντα;

Γιατί δεν προκηρύχθηκε καμία θέση;

Τυχαίο; Δεν Νομίζω!!!!!

Αλλά δεν θα ξανάρθουν εκλογές στο Σωματείο;

Θα φάνε μαύρο δαγκωτό.

Ξυπνήσαμε…………



3 σχόλια:

  1. Αγαπητοί συνάδερφοι

    Θα ήταν καλύτερο να ασχοληθούμε με το μέλλον της εταιρείας μας και όχι με τις προσωπικές κόντρες του καθενός.
    Αγαπητέ ταχυμεταφορίτη καλά κάνεις και αναφέρεις πράγματα για τον ρούλη και την νίτσα αλλά καλό θα ήταν να προβάλεις και προτάσεις για να πάει η εταιρεία μπροστά.
    Σε σχόλιο που διάβασα στο site της ΔΑΚΕ από τον μηχανοκίνητο αναφέρει για κάποια σεμινάρια τα οποία γίνανε και εμείς ως διανομείς δεν πήραμε χαμπάρι .
    Εκεί θα πρέπει όλοι οι συνδικαλιστές να πάρουν θέση και να πουν αφού έγιναν τα πρώτα σεμινάρια να ξαναγίνουν άμεσα και κάθε δυο μήνες νέα σεμινάρια και αυτή την φορά να παραστούν άτομα που πρέπει να εκπαιδευτούν κανονικά .
    Σεμινάρια χρειαζόμαστε όλοι ΟΧΙ για τα χρήματα αλλά για το καλό της εταιρείας μας και προς γνώση νέων τεχνολογιών και αντιμετώπιση προβλημάτων .
    Επίσης εάν εμείς οι 180 δεν θα έχουμε μια φωνή που να ακούγεται συντονισμένα δεν πρόκειται να καταφέρουμε τίποτα . Είδη βρισκόμαστε ψηλά στην ατζέντα ιδιωτικοποιήσεως και θα πρέπει να προετοιμαστούμε για το μέλλον μας αλλά και για τις θέσεις εργασίας μας.

    Απο εδω και πέρα θα αλλάξω το υφος μου για να αρχίζω να μοιράζω ειδήσεις που μαθαίνω απο διάφορους συναδέρφους .

    α)Από κάποια επίσημα χείλη άκουσα ότι ο ρούλης δεν έχει καταθέσει ακόμη την συλλογική σύμβαση και πλέον είμαστε ξεκρέμαστοι και οποία στιγμή θέλει η διοίκηση μπορεί να μην μας πληρώσει αλλά και να μας καταβάλει ελάχιστα χρήματα.
    ΑΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΜΕΣΑ και να ενημερώσουμε τον κ ρούλη ότι φτάνει ποια η τρέλα που πουλάει και να ασχοληθεί πραγματικά με τις αρμοδιότητές του .

    β)Οι διευθύνσεις στην εταιρεία μειώθηκαν αλλά τα άτομα έμειναν τα ίδια και διερωτώμαι : Όταν τα ίδια άτομα έχουν φέρει την εταιρεία σε αυτό το χάλι μπορούν τα ίδια άτομα κ Σύμβουλε να ανατρέψουν την κατάσταση ? ΔΕΝ ΝΟΜΊΖΩ .

    Γ)Ηλίου φανερότερο με τον τιμοκατάλογο !!!!
    Άλλαξε το ΦΠΑ και συνάμα οι τιμοκατάλογοι οι οποίοι μας δόθηκαν από τους προϊσταμένους μας τρείς φορές την πρώτη φορά 11,90 την δεύτερη φορά 11,80 την Τρίτη 11,88 <> ότι για μία ακόμη φορά οι διευθύνσεις δεν μπόρεσαν να συνεννοηθούν και να βγάλουν έναν σωστό τιμοκατάλογο.

    Δ)Και μια είδηση άγριος τσακωμός μεταξύ διευθυντών στην έδρα για επιδόματα- αυτοκίνητα και υποβιβασμό θέσεων έπειτα από συγχωνεύεις αρμοδιοτήτων . Αυτό μας μάρανε λένε στα χωρία .

    ε)ΝΑΙ , είναι οι λέξη η οποία απαντά ο σύμβουλος σε κάθε τι που έχει σχέση με την ανάπτυξη και πιστεύω να τα καταφέρει αν δεν πουληθούμε από τους συνδικαλιστές μας σύντομα .

    ζ)Ήρθε καινούργιος διευθυντής πωλήσεων από τον ανταγωνισμό και διερωτώμαι θα πάρει και αυτός το πελατολόγιο όπως έκανα ο <> και ο ΔΙΒΑΝΙΟΣ και έφυγαν άλλος για τον ανταγωνισμό και άλλος για την ΙΝΦΟ Ε? ΚΑΛΕ ΦΙΛΕ .

    ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνάδελφε Ταχυμεταφορίτη,
    Από τις αναρτήσεις που κάνεις φαίνεται ότι είσαι ένας άνθρωπος που αγαπάει την εταιρεία, έχεις απόψεις σωστές, είσαι αληθινός και έχεις καταλάβει την ανάγκη να αλλάξει προεδρείο ο Σύλλογος.
    Η μόνη παράταξη συνάδελφε που μπορεί να ανατρέψει το σημερινό απαράδεκτο και επικίνδυνο προεδρείο είναι η ΔΑΚΕ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ.
    Εάν λοιπόν δεν ανήκεις στο χώρο μην διστάσεις να συνδικαλιστείς και να κατέβεις υποψήφιος με το ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ έστω και σαν συνεργαζόμενος. Εξάλλου δεν θα είσαι ο μόνος……
    Θα κάνεις πάρα πολύ καλό στην εταιρεία και στους συναδέλφους. Δεν μπορεί να συνεχίσουμε άλλο με αυτούς που δεν έστειλαν καν πρόσκληση για διαπραγματεύσεις στην εταιρεία για να υπογραφεί νέα Συλλογική Σύμβαση και είναι έτσι οι αποδοχές και τα δικαιώματά μας στον αέρα.
    Κώστας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρε παιδια, γιατι η διευθυνση πωλησεων εχει δυο στο τιμονι, απ οτι ξερω? τι κανει ο ενας και τι κανει ο αλλος?
    και ποσοι ακομα θα ερθουν σαν πωλητες απο το κομβικο, δεν θα μεινει κανενας εκει στο τελος... δηλαδη μολις ηρθε ο γελοιος στην εδρα πρεπει να κουβαλησει και τους φιλους του? κανει μπαμ το πραμα. οι διευθυνταδες και ο συμβουλος τι στο διαλο ειναι εκει? αλλα θα μου πεις αυτοι εχουν αλλα να κανουν, πρεπει να κλεισουν την εταιρεια δεν προλαβαινουν να ασχοληθουν με τιποτα αλλο, α, ναι μονο πως να ξερορτωθουν τους αξιους, αυτους που θα μπορουσαν και να την βοηθησουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή